• +372 6 818 818
  • E-R 08:00 - 17:00
  • Peterburi tee 34, Tallinn

Meie teenused

Kontorite ja büroode kolimine

Kontori kolimine võib esmapilgul tunduda üsna keerulise ettevõtmisena. Eriti siis, kui jutt käib suurest kontoriruumist, kus töötab palju inimesi. Tõepoolest, ainuüksi Tallinnas kolib igal aastal üle 500 ettevõtte ning vaid väike osa neist teab, kuidas kontor uues kohas tööle panna nii, et töö seisma ei jääks. Tüüpiline kolimine venib tavaliselt 5–7 päeva ning see võib mõjuda negatiivselt nii ettevõtte näitajatele, kui ka töötajate motivatsioonile. Õnneks leidub antud probleemile kiire ja tõhus lahendus.

Kolimisteenused eraisikutele

Uude koju kolimine võib olla keeruline protsess, samas võib aga hea korraldamise korral saada sellest igati meeldiv ning nauditav sündmus. 

Siseriiklik kolimine

Pakume:

  • Ettevõtete kolimine
  • Eraisikute kolimine
  • Raskete esemete teisaldamine
  • Šeifide, klaverite ja serverite transport
  • Kolimiskastide ja muude materjalide rent, müük
  • Eriotstarbeline pakendamine
  • Transpordikastide ehitus
  • Fumigeeritud transpordikastid
Pakkimine

LAINEPAPIST KAST

Ladustamine

Pakume:

  • Kunsti hoiustamine
  • Väärtesemete ladustamine
  • Pikaajaline ladustamine
  • Hooajakaupade ladustamine - mootorrattad, jalgrattad, purjelauad, jetid, mootorsaanid jne.
  • Lühiaajaline ladustamine (näiteks remondi ajal)
  • Kindlustus
Meie ladu:
  • Erinevaid laopindasid 1000 m²
  • Kaasaegne sisustus ja laotehnika
  • Tehniline valve
  • Tuletõrjesignalisatsioon
  • Laod paiknevad kinnistel territooriumitel
  • Ööpäevaringne mehitatud valve
  • Hea asukoht kesklinna ja linnast väljuvate maanteede suhtes
Kunstitransport
  • kunstitransport
  • rahvusvaheline kunstitransport
  • kunsti pakkimine ja lahtipakkimine vastavalt muuseumide standarditele
  • spetsiaalpakkematerjalid
  • pakkekastide valmistamine
  • saadetise eskortimine
  • kulleri teenindamine
  • teekonna jälgmine
  • jälgimine lennujaamas
  • kunsti ladustamine
  • kindlustamine
  • tollimaakleri teenused
  • väljaveoload kunstitranspordiks
Raskete esemete transport

Raskete esemete transport erineb tavapärasest transpordist eelkõige spetsiaalsete tõstevahendite, rihmade, kärude ning mõnel juhul ka spetsiaalsete pakkevahendite, aluste jms kasutamsie poolest. Raskete esemete transporti teevad spetsialistid, kellel on olemas vastav väljaõpe ning kogemused. Rasketeks esemeteks loeme üldjuhul esemed, mille kaal ühe inimese kohta on üle 50  kg. Sellisteks esemeteks on näiteks klaverid, šeifid, kaminad, generaatorid, tööstusseadmed jms.

Rahvusvaheline kolimine

Rahvusvahelise kolimise korraldamise kõige olulisemaks eesmärgiks on muuta see protsess Teile lihtsaks ja turvaliseks. Oleme oma teenused üles ehitanud eelkõige Teie vajadustest ja soovidest lähtudes.

Kontorite ja büroode kolimine

Kontori kolimine võib esmapilgul tunduda üsna keerulise ettevõtmisena. Eriti siis, kui jutt käib suurest kontoriruumist, kus töötab palju inimesi. Tõepoolest, ainuüksi Tallinnas kolib igal aastal üle 500 ettevõtte ning vaid väike osa neist teab, kuidas kontor uues kohas tööle panna nii, et töö seisma ei jääks. Tüüpiline kolimine venib tavaliselt 5–7 päeva ning see võib mõjuda negatiivselt nii ettevõtte näitajatele, kui ka töötajate motivatsioonile. Õnneks leidub antud probleemile kiire ja tõhus lahendus.

Kuidas toimub professionaalne kontori kolimine?

Et kõik sujuks ladusalt ning uus kontor alustaks tööd täie võimsusega juba järgmisel tööpäeval, tuleb kolimist korralikult planeerida. Hästi planeeritud kolimine võtab tavaliselt aega kõigest mõned päevad: reede õhtul pakivad Teie töötajad oma isiklikke asju ning esmaspäeval alustavad oma tööpäeva juba uues kohas. Seejuures ootab neid ees kokkupandud ja oma kohale paigutatud mööbel, töövalmis kontoritehnika ning korras kontor.

Nüansid mängivad kolimise juures suurt rolli - vara säilimine ja ootamatult tekkivate lisakulude vältimine on kolimise juures väga oluline.

Kolimise ettevalmistumise etapis hindab meie meeskond kogu töö mahtu ning teeb Teile hinnapakkumise. Kolimisteenuse hinnapakkumise tegemine on Teile tasuta. Pärast kokkuleppe sõlmimist, hakkame juba koos Teiega kolimist planeerima, koostame kolimise ajakava ning paneme paika kolimise kuupäeva. Meie põhimõtteks on kiirus ja selgus!

KLG Eesti AS kannab kolimise ajal materiaalset vastutust Teie vara eest. Kui kolimise käigus seda meie süül kahjustatakse, siis kõrvaldame kahjustused tasuta või korvame tekitatud kahju. Teie vara kaitsmiseks kasutame spetsiaalseid pakkematerjale ning meie spetsialistide poolt välja töötatud unikaalset pakkimise tehnoloogiat. Enne tööde algust katame kaitsematerjaliga uksepiidad, põrandad, seinad ja liftid. Mööblit transpordime üksnes selleks kohandatud veoautodes. Meie meeskond käib iga Teie esemega ümber hoole ja ettevaatlikkusega.

Millist tariifi valida büroo kolimise puhul?

Hetkel kasutame kahte hinnakujundamise skeemi:

  • Fikseeritud hind: kolimisteenuse maksumus pannakse kohe alguses täpselt paika ning hiljem seda ei muudeta. Selline variant on kliendi jaoks kõige mugavam, kuna me võtame enda peale kõik kkolimise käigus tekkida võivad lisakulud.
  • Arvestus tunnitasu alusel: Te tellite ainult Teile vajalikud teenused ning tasute tunniarvestuse alusel.

Büroo kolimise esialgse hinnapakkumise saamiseks täitke palun elektrooniline taotlus. Tasuta konsultatsiooni saamiseks või kolimistellimuse esitamiseks helistage palun numbril +372 6 818 818

Tasuta konsultatsiooni saamiseks või kolimisteenuse tellimiseks helistage numbril +372 6 818 818 või täitke taotlus siin